berbagi referensi skripsi

PT Üretim Analizi fiyatlandırma. Java Retanet Makassar

BÖLÜM I

  
GİRİŞ

bir Arkaplan
      
Hayat iş dünyası sürekli hem hem şirket içinde ve dışında doğan, sayısız sorunlarla karşı karşıya. şirket içinden Zorluklar önyargı aşmak için, ama genellikle beklenmedik sorunlar ortaya çıkar ve atlanır edilmeli ve zorluklar / sorunlar çeşitli kaçmadı çünkü şirket dışından meydan okuma, üstesinden gelmek genellikle zordur.
      
sayısız zorluklar şirketleri sorunun çözülebilir ve şirket sonuçlar üretebilir, böylece tek başına ortaya çıkan sorunları çözmek için ciddi onların titizlik ihtiyaç karşılaşılan sorunların üstesinden gelmek için.
      
Şirketin başarısı beceri ya da hayatta kalmak için şirketin yönetiminde şirket liderlik doğruluğuna ölçüde bağlıdır. birincil amacı ulaşmada başarılı olan bir şirket, gerekli memperha¬tikan verimli faktör elde etmektir.
      
Şirketin faaliyet dikkate alınması gereken kağıt üretimi için Hikmet üretim fiyat seviyesinin belirlenmesi şirketin lideri diğer şirketlerle rekabet edebilecek tüketiciler tarafından erişilebilir olması için üretilen nasıl.
      
üretim maliyetlerini finanse etmek için basıldığında kağıt üretimini artırmak amacıyla, süreç içinde maliyetlere alakalı katlanılan maliyetler ile üretim odaklı üretim kalitesini etkiler.
      
Kağıt topunun başına toplam maliyet veya maliyet şirketleri delmek (maliyet) başına maliyet vurgu yaparken şirketin her zaman karşılaştırmak olan her bir işlem üzerinde bir gözetim eşlik eder, çünkü kazanç ya da kaybının miktarı da bilinen edilebileceği için üretim maliyetini belirlemek için bilinmesi gerekir mevcut üretim. beklenen Entegrasyon nitelik ve nicelik emin olmak için.
      
gelir gibi kabul çeşitli faktörlere ve üretim düşük bir maliyetle kendi operasyonlarından kar elde etmek için, şirket istenen kar elde edebilirsiniz. Kar şirketleri için arayış içinde büyük miktarlarda ve belli bir fiyat seviyelerinde üretmek gerekir. Sonuçlar piyasada rekabet ve tüketici ilgisini tutmak ve böylece mümkün olduğunca kar şirketin arzusu, şirket kalitesi ve ürün kalitesini artırmak gerekir.
       
üretim fiyatını belirlemek için pazarlama departmanı sunulan üretimin bir sonucu olarak şirket tarafından gerçekleşmiş olması maliyetlerin tutardan önce kağıdın üretim maliyetinin belirlenmesi nedeniyle bu süre boyunca.
      
ürünlerin fiyatlandırma, dikorbangkan var hesabın birkaç maliyet bileşenleri dikkate alarak kağıt üretimi maliyetinin belirlenmesinde karmaşık sonuçlar ise, fiyatlandırma sonuçlanan tamamlanması için yeterli zaman gerektirir.
      
Kağıt üreticileri üzerinde Dikkat mal veya ürünlerinin temini ile sınırlı değildir, aynı zamanda mal piyasayı ulaşabilir nasıl. Burada kastedilen pazar özel ihtiyaçları ve arzuları, ya da satıcı ve alıcı olan karşılıklı berintraksaksi can alım ve satım işlemleri arasındaki buluşma yeri ile potansiyel müşterilere oluşmaktadır.
      
Yukarıdaki açıklama ile bağlantılı olarak, bir kar elde etmek için şirket politikası bir kağıt üretim maliyetini fiyatlandırma analizi yoluyla olmasıdır. üretim maliyetinin belirlenmesinde o üretim hacmi, kâr oranı arasındaki ilişkiye dayanmaktadır kar YAKLAŞIM planlamasıdır. Bu nedenle, şirketler üretimi alanında politikasının belirlenmesinde ve gelir ve kar planlama bir rehber olarak fiyatları ayarlamak gerekir.
      
Analiz şirketi, şirket ürün veya mal kesaluran dağılımını tanıtmak veya yeni bir alana, kalite ürünlerinin konumunu karar vermelidir istediğinde, bir şirketin yeni bir ürün veya ürün geliştirir ilk .Bu fiyat oluşur belirleyecek zaman kağıdın üretim maliyeti bir sorun kurar ve fiyat. Her şey her şeyden önce maliyet üretmek için konuyla ilgili unsurlara karşı dikkat edilmesi gerekir, çünkü belirlerken birim başına maliyet, karmaşıktır.
      
Önceden üretim maliyetinin belirlenmesi halinde şirket üretilen ürünlerin kağıt maliyetlerinin kümede her ücreti ayarlamanız gerekir ve tüm maliyet unsurları için ayırmıştır. İlk gerçekleştirildi üretim belirlenmesinde, ürün maliyet fiyatının kümede her fiyatın tespit edilemediği olabilir bilmeden gerekli hammaddelerin toplamıdır.
      
ana ve yardımcı hammadde pazarı ve pazarda kabul edilebilir üretim sürecinde hammadde satın başlayarak, üretim sürecinin açısından hazırlıklı olması gerekiyor boyunca Şirket, şirketin üretiminin önceden belirlenmiş bir miktarı zaten bilinmektedir üretmek.
      
şirket üretim yapan ve yere kağıt satış Makassar ve çevresinde şu anda piyasa koşullarına adapte edilebilir kağıt için tüketici talebi taleplerini karşılamak için, malların siyasal pazarlama pazarında sorunsuz olabilir.
      
Arka dayanarak, yazar PT başlığı "Üretim Fiyatlandırma Analizi ile başlar. Java Retanet Makassar "B Sayı Özeti
       
aşağıdaki gibi arka planda Odaklı, sorun formüle edilebilir:
      
"Üretim (HES) tayini yöntemi Maliyeti mı teoride uygun olduğunu".C Araştırma Amaç ve
      
1. Amaç
            
- Şirketin üretim fiyatlandırma yöntemleri belirlemek
      
2. Kullanılabilirlik Araştırması
          
a. Şirketin liderlik için bilgi malzemesi olarak toplantı tüketici memnuniyeti referans olması
            
b. taraflar olarak referans malzeme ve edebiyat gibi
                 
Aynı nesne lajutan araştırma.


Öğrenelim VE PAY
ORTAK # Andiwani.blogspot.com
Yardım veya açıklama temasını 085 341 081 000 Need
E-posta waniandi@gmail.com
0 Komentar untuk "PT Üretim Analizi fiyatlandırma. Java Retanet Makassar"

Back To Top